wtorek, 7 stycznia 2014

Aleś narobił ogromnego bajzlu w Kościele, musisz to kontynuować!

Che gran lío che hai combinato nella Chiesa, devi continuare però a farlo”

Tymi oto słowami papież Franciszek podziękował Franciszkowi Arguello (pseudonim estradowy: Kiko) za rozpierd ubogacanie Kościoła o Drogę Neokatechumenalną, po czem zadeklarował:

Coraggio Kiko, tu sei il responsabile di un carisma importante, io rispetto qualsiasi cosa tu decida
Odwagi, Kiko, ty jesteś odpowiedzialny za ważny charyzmat, uszanuję cokolwiek zadecydujesz

Szkoda, że pan Franio do tej pory nie szanuje tego, co w sprawie jego "charyzmatu" zadecydowali papieże. No ale przynajmniej widać jasno, kto jest w Kościele ważniejszy. Pozbyliśmy się złudzeń.

 Nell’udienza privata di settembre, invece, io gli ho detto: “Padre, sono un peccatore” e lui mi ha risposto: “Allora siamo in due, tu ed io”.
Podczas wrześniowej prywatnej audiencji powiedziałem [pan Franek Agruello] mu [papieżowi Franciszkowi]: “Ojcze, jestem grzesznikiem” a on mi odpowiedział: “Więc jest nas dwóch, ty i ja”.

Neony z rebelya.pl twierdzą, że pan Franek, etalon pokory, skromności, estetyki i cnót wszelakich, zdążył się już wszystkim tym pochwalić. A w naszym redakcyjnym mierniku pokory urwało wskazówkę.